19 Şubat 2013 Salı

KIŞ

  Yağmur yağıyor Fu . Kış dedin mi kar yağmalı yahu :) Gerçi bu yıl iki kere bereketli yağdı . İkincisinde sahilde tipi altında yürüyüp bizim parka gittim . Dışarıda oturup sahlep içtim , donarak ama keyifle . Anlatmış mıydım,  yıllar önce Cennet'e giderken minibüste iki adamın konuşmasına kulak misafiri olmuştum . Şive ile konuşuyorlardı , doğudan olduklarını tahmin ettim . Ya İç Anadolu , ya Doğu Anadolu' dan . Kelimesi kelimesine hatırlamıyorum tabii ... Şuna benzer bir konuşmaydı:
--Ya çok soğuk .
--Bizim ora daha soğuk .
--Ama orada bu kadar üşümüyordum !
--Buranın soğuğu başka yav :)
İstanbul'da sıcaklık kışın karasal iklimdeki  kadar düşse halimiz nice olurdu ! Şaka değil ölürdük bre!
   Topu topu iki kez yağdı :(  Beraber yürüyebilseydik keşke Fu ...

                    

1 yorum:

  1. Yurumek dedin de aklima Hisarustu'ne dogru ruzgarli yuruyusumuz geldi :) Ammaaaa kara gelince, yok anacim ben istemiyorum kar. Gecen sene kara doydum. Kar yerden kalkti, tekrar yagdi, kalkti, tekrar yagdi, bitmedi bir turlu... Sabah ise nasil gidecegim, aksam nasil donecegim derdi... Bir 10 sene daha kar aramam gibi geliyor. Ben de seni buraya bekliyorum, burda sana gostermek istediklerim var. Mesela bir ev var okul yolunda gordugum, mesela bir dukkan var seninle gitmek istedigim... ev (olursa) icin almak istedigim o kocaman kirmizi duvar saati...

    YanıtlaSil